Update

Helluu!
Tänkte bara ge en liten update på vad som har hänt senaste veckan.
Förra helgen blev jag bjussad på en pedikyr på proclub av Trish. Dagarna emellan då och idag har varit meningslösa.. heh.. idag var 1orna och 2orna tvugna att sitta från 8-12.30 och lyssna på presentationer från 3orna. I mitt klassrum (som jag var tilldelad dvs) var vi ung 20 1or och 2or som lyssna och 11 treor som presentera. Usch.. Vissa var bra och intressanta, som en snubbe tex, hans slutprojekt var att göra en elgitarr, det var intressant, men vissa brudar stog och pratade om vad dom hade gjort i high school och vad dom ville göra i framtiden, helt meningslöst! Vi fick dock 20 minuters rast där mitt i! Som tur e så tog dom närvaro efter rasten också så att de som drog efter första delen skulle bli märkta som frånvarande :) very najs - fågelbajs :)

För att prata om nått trevligare, efter skolan gick jag hem, väntade på folket, sen drog vi till deras nya hus innan vidare till middag.

     
Huset var för stort för en bild så det fick bli två, inte panorama dock :/
     
Kök                                                                            "Familjerum" (tv-plats i väggen)
     
Master bedroom                                                           Master bathroom (brasa mellan badrum och sovrum i väggen)
     
Hall (med plats för tavla i väggen)                                 Tv-rum (plats avsedd för projektor)


Efter stopped vid huset drog vi vidare på äventyr till ett Fish n Chips ställe :)

     
                                                                                  (Axel satt breve mig, därav inte med på bild:) )


Efter maten åkte vi hem i regnet, jag tog en varmdusch, gjorde te, ansiktsmask och nu sitter jag här med allt uppdaterat och boken väntandes! Och nej, jag läser inte frivilligt heh


Jag har handduk btw, är inte naken på bilden hehe (om det var nån som undra)

Här är en galen men bra låt! Diner med Martin Sexton, tänkte att den passade bra med tanke på att vi åt på en diner idag!




Kommentarer
Postat av: mammilamm

Tjooohooo! Va kul med bilder! WOW vilket hus, jätte stort! Hur lång tid tar det innan det är klart? puuuusss

2010-05-20 @ 15:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0