checka in!

http://www.kandeeshop.se/category.php?id_category=14

Jättefina kläder och tavlor!

Va händer folks? Jag börjar bli sjuk men det var väl på tiden antar jag, familjen har varit sjuk i mer än en vecka och jag har gått runt här frisk tills nu.. Precis innan New York, va inte det ganska passande?
Jule har hjälpt mig med min "Literary analysis essay" som snart är klar, conclusion + att min lärare redan har läst igenom och rättat så jag ligger bra till! Den ska vara inne på fredag.
What else..
Julklappar är på g! Har listat ut vad alla ska få det svåra är bara att få tag på det haha.

OOOH första uppkörningen imorn!

aja huvudet dunkar det är dags att slagga nu :)

peace darlings


Kommentarer
Postat av: mammilamm

Krya på dig plutt! ta dubbla doser alvedon... du kan titta på NY från fönstret..puussss

2009-11-18 @ 08:51:25
Postat av: Niffe

Den suger balle. Hihi jag kan göra en header åt dig om du säger hur du vill ha o skickar lite bilder du vill ha med :)



Och du, jag behöver tips till julklappar, du vet att jag är värdelös på sånt...

2009-11-18 @ 13:25:17
URL: http://accordingtoniffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0