Dag nr 2

Det här går inge bra.. Jag vill ha paj, bulle, muffins, godis! tårta, ALLT!
Jag har faktiskt skött mig, ätit regelbundit, druckit vatten innan, inget onyttigt. Ska typ gå i 45 min idag, vi får se hur det blir med det..

Nu ska jag berätta en liten historia.
För ungefär 2 år sen bestämde jag mig för att bli smal, ungefär som nu men då var det lite mer drastiskt. Jag bestämde mig för att inte äta något tillsatt socker Alls. Dvs. inge müsli med socker i, ingen yoghurt med socker i, ingen fakejuice, inget nåt.
Det gick, dom första 3 månaderna var hemska. Jag grät massor, låg på golvet och ville bara ge upp. Mina treats då, eller det jag åt istället för socker rättare sagt var juice och frysta bär. 
Under det här året gick jag ner som mest 5 kg. Sen gick jag upp 3 till och det blev min "normalvikt". Den vikten har jag legat på ett tag fram till några månader sen då jag började gå upp. Nu ligger jag 5 kg Över min "normalvikt" då måste jag också tillägga att min "normalvikt" är det jag har gått med på att väga. Enligt BMI ska jag väga ungefär 5 kg mindre än det... Med lite kalkylationer fram och tillbaka kan jag nu komma fram till att jag måste gå ner 10 kg och det är därför jag gör detta.

Insallah kommer det gå... Till nyår iaf.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett tips! Frukt minskar på sötsuget, ät inte direkt efter maten, då sitter energin som "vanligt socker" alltså som att äta godis (:

2009-06-18 @ 23:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0