the nutcracker.

Idag  var vi på balett. Vi såg the nutcracker, det var jättevackert såklart!

 





Var totalt förvirrad härom dagen då jag fick för mig att jag skulle landa samma dag som jag lyfte, vilket jag sa till mamma och hon blev jätteglad. Dum som jag är så landar jag dagen efter och då fick jag ju dåligt samvete för att ha gjort morsan så glad och sen behöva ringa henne kl 03.30 för att säga att det inte var så att jag skulle komma hem... Tror Gud straffade mig lite för det så nu håller jag på att bli sjuk. Har haft feber idag, ont i halsen och huvudvärk. Vet att jag hade feber för att jag var varm men frös och så tog jag två tabletter och nu svettas jag.. Aja hoppas viruset dör ut av tabletterna så att jag är frisk när jag kommer hem! Nu måste jag nog sova, kl är 20 över 11 och jag ska ju upp klockan 05.00 imorgon så det gäller att få sömn!

PUSS OCH KRAM! Vi ses i Sverige! <3


Kommentarer
Postat av: mammilamm

...det göööör inget.. det var skönt att få sova :) sen från början trodde jag ju söndag så det blev lite mindre stress på det här viset...puuussss

2009-12-19 @ 10:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0