Ta er samsung -.-

Asfin ny tel men fan va sony ericsson äger alla andra telefoner!



Finns några saker jag hatar med den redan!
1. Jag la in typ 10 låtar, en av dom går att använda som ringsignal och det är Pingu! Dom andra går att spela men inte att ställa in som signal -.-

2. Det finns automatiskt knapplås och det går att säga ja eller nej till däremot så går det inte att ställa in hur länge den ska vänta innan den låser så det tar typ 10 sek sen är den låst...

3. Sms till Sverige, ska gå men dom kommer inte fram hittills.

4. Skärmsläckare finns, det går att välja ja/nej och det är bara at&t's (dom som säljer mobilen) egna bilder

5. Majoriteten av menyvalen är köpsidor som, gula sidorna, tv, gps, media net, cv?, media mall?...

Nu undrar ni säkert varför jag inte köpte en Sony Ericsson om jag nu ska gnälla så mycket på samsung och jo såhär är det. Det finns nästan inte i usa dom 2 som fanns att välja mellan var äldre än min gamla mobil, k550. Den var inte gammal men dom i butiken var typ stenålder -.-

Yes, det var det. Nu tv!

Peace

Kommentarer
Postat av: Helenski

Vilket fint rum du har over there.

Kram på dig gumsilumsan

2009-08-23 @ 10:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0